terça-feira, 3 de março de 2015

Luca e a minha hérnia de disco

17 de agosto de 2014
Eu estou com hérnia de disco. Outro dia o Luca me abraçou e disse: "mamãe, vou cuidar de você até sarar." Depois colocou a cabeça no meu colo: "como eu gosto de você!".
Ás vezes, ele fica cansado dessa história de dor que impede a mãe dele de dar colo e fazer uma porção de coisas. Aí me beija e diz: "pronto, você já sarou!".
Hoje, na hora de arrumar o quarto ele disparou essa: "não posso, estou com dor nas costas."

Lu e eu.

4 comentários:

  1. nice blog too informative. looking and reading your points its so impressive. doing more blog like this. i really appreciated doing like this.
    PHP Training in Chennai

    ResponderExcluir
  2. Learning new technolgoy would help oneself at hard part of their career. And staying updated is the only way to survive in current position. Your content tells the same. Thanks for sharing this information in here. Keep blogging like this.
    PHP Training in Chennai

    ResponderExcluir
  3. This blog is having the general information. Got a creative work and this is very different one.We have to develop our creativity mind.This blog helps for this. Thank you for this blog. This is very interesting and useful.

    digital marketing company in india

    ResponderExcluir
  4. Great post! I am actually getting ready to across this information, It's very helpful for this blog.Also great with all of the valuable information you have Keep up the good work you are doing well.

    seo training in chennai

    ResponderExcluir